5 سال پیش 13 اسلاید 262 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (37)
  • منم عاشقان شیطانی رو ندیدم

  • کاکگوروی رو دیدم عالی بود کاشکی ما هم مدرسه هامون اونجوری بود😂😂😐🤙🏻

  • به نظرت عاشقان شیطانی رو ببینم😐😂

  • وااای خسته شدم ب مولا :|
    هر چی کامنت تو تستات میذارم عدم تایید میشه
    اخه چراااا😐💔😑🚶🍃


    مو ک چیز بدی نگُفتُم عامو😐😂
    *اینم میخوای عدم تایید کن😐👀😑🚶😂

  • هنر شمشیر زنی انلاین عالیه حتما ببینید
    انیمه نام تو هم حتما سانسور میخواد
    چالش: هنر شمشیر زنی آنلاین

    • اره هنر شمشیرزنی انلاین کاد بود گاددددد

      منم دوس دارم تو دنیاش باشم🥺

  • کاکِگوری قشنگه ببینم؟
    صحنه هاش بیشتر از دارلینک ام ام هست یا نه؟😂💔
    و اینکه چند قسمت داره و کامل ساخته شده؟

    • اره کاکگوری زیاد صحنه داره😐😂
      از دارلینگ بیشتره صحنه هاش😐😂

      نمیدونم دقیق چون فقط۲قسمتشو دیدم

    • کاکگوروی رو دیدم
      ببین از همون اولش ام ام داره یعنی دیدی وقتی فیلما شروع میشن یه چیزی قبلش میده کاکگوروی اولش ام ام داره یعنی وقتی میخواد شروع بشه

    • اره
      اگر اهل هنتای نیستید،سراغ کاکگور‌وی نرید😔🤝

  • اها راستی چالش رو یادم رفت بگم:دوست دارم تو مای هیرو آکادمی زندگی کنم،به شرطی که کوسه داشته باشم🙂

    • اوهوم🙂👐🏻منم میخوام کوسه داشته باشم✨☁️🙂

    • عااا اینم دقیقا
      منم میخوام
      البته کوسه ادمم باید خفن باشه
      اگ اینطوری باشه ک دیگه خیلی عالی میشه :»

    • اره با داش ممد موافقم🙂🤝
      مثلا یکی از اون کوسه خفنا👐🏻🙂✨

    • اوهوم اره...
      اینطوری ک انتظار داریم باید یه اب پرتغال هم بدن دستمون🍹🍊
      عینک دودیمون رو بزنیم😎
      بعد بهمون بگن امر دیگه استاد؟!👀😂



      چطوره کوکا؟!😂

    • پارههه😂
      ارییی عالیه😂🌙

    • ببین چقد ما ب کم قانعیم!😂✨🚶🍃

    • دخيخااااا😂🍌

    • 👀😎✨🍊🍹🍃🚶
      😂😂

  • من امروز دارلینک رو تموم کردم
    هق🥲
    تهش خیلی بد تموم شد🥲
    هق،هیرو و زیرو تو باید به هم می رسیدن🥲💔
    هق(وی می رود تا ۱ هفته افسردگی بگیرد🚶🏻‍♀️)

    • منم اخرای دارلینگ و یکمش دیدم.اخرش انگار هیرو شبیه زیرو تو میشه.زیرو تو هم تبدیل به فرکنس میشه:>
      ولی خب من نه بدم اومد نه خوشم اومد ازش:>
      ولی انیمه خوبی بود👐🏻🙂

  • باحال بود👍👍👍
    بازم بزار
    چالش:توی دنیای انیمه اتک آن تایتان 😁💓

    • ممنان💕🙂

      اره دنیای اتک ان تایتان هم خیلی خوبه🙂
      از اون دنیا هم خوشم میاد🥺

  • خیای عالی بود
    چالش دنیای انیمه ناروتو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.